Mina underbara följare:

torsdag 8 oktober 2009

Inte min bästa....

......LO jag gjort, men den har legat på bordet i 2 dagar och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska göra åt den Nu är det dessutom bara 2 1/2 timme kvar på denna omgångens veckoutmaningar och med två sjuka barn att ta hand om+ att jag känner det är på god väg att bryta ut en rejäl brakförkylning på mig med får ni ha lite överseénde med den dåliga bilden.

Layouten har en vit bas, vilket syns dåligt på fotot.
Den handlar om vad Rickard vill göra, men inte får göra än på 13 år ;)

KramKram

2 kommentarer:

  1. Jag gillar den. Jättefin! Krya på er! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!

    Wow vad mycket fina alster jag httade här hos dig, jag kommer absolut tillbaka! ;) Jag lägger till dig i mn bloggrunda & hoppas att det är ok?

    Ha en fortsatt trevlig helg, kramar Ulrica

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥