Mina underbara följare:

söndag 11 oktober 2009

Skapas för fulla muggar!

Ojojoj....jag har legat sjuk och då menar jag SJUK!
Yr i bollen i fredags, känt ett tryck över bröstet, massa snuvig samt känt mig fruktansvärt matt och trött!
Den lilla ork jag haft har jag självklart scrappat på
Flertalet Dt-alster är klara, närmare bestämt 6 st.

Eftersom jag är ganska så pigg idag har jag oxå hunnit göra ett bidrag till en av JP hobbys NYA veckoutmaningar -återvinning! Reglerna att följa var att göra något nytt av tomma toa-rullar.
Toarullen hittar du tillplattat uppe i vänstra hörnet. I den sitter det en tag med journalig på.
Ta hand om er tills vi skrivs igen!
Själv ska jag köra racing med Rickards leksaksbilar i soffan.

KramKram!

1 kommentar:

  1. Ooo fjärilar! Jättesnygg LO. Så fina kort.. Måste varit en härlig semester! Häftig tag i toarulle!! Kram

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥