Mina underbara följare:

söndag 18 oktober 2009

Tyst som en mus i helgen...

......för jag har skapat MASSOR!!
Ska strax gå och lägga mig (och nej, jag har inte varit vaken sedan i fredags )
Sovit dåligt igår natt bara.
Hur som helst....
Kan avslöja att jag gjort ett kort, ett Halloweenkit och ett checkhäfte med min BIA
Har dessutom ett halfärdigt kort och en påbörjad LO på Scrapbordet.......
Tänkte visa er Kortet som är gjort till JP på tema Höst:

Härliga Maja Design papper, kakservett, blommor, chalk och
Pearl Maker.
Den bedårande söta stämpeln är från Bildmålarna.

Insidan är oxå helt klätt med Maja Design papper.
I den vita rutan kommer jag skriva en liten hälsning till min farmor.
*******
Nu ska jag sova!
Imorgon blir det dagis, tvätt och "Jakten på Vincent" förstås.

KramKram!

2 kommentarer:

  1. Jättefint kort. Älskar också Maja Design papper.
    Ha det gott.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  2. Jättesöt stämpel och riktigt fint höstkort :) Gillar att du dekorerat insidan så fint också!

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥