Mina underbara följare:

onsdag 11 november 2009

En altrad grej och ett roooosa kort

Tiden springer iväg fort nu.
Den 18:e januari är det klart att jag börjar jobba igen
Vincent ska skolas in och han är världens mammagris! Räcker med att jag går ut ifrån rummet vi befinner oss i så börjar han att gråta Önskar det var som förr....att mammorna stannade hemma med barnen!
På lördag är det en Pysselträff på Hobbyhuset i Kvänum som jag tänkt åka på och min sambo kommer inte att få det lätt här hemma under tiden.....men, men, Vincent behöver träna på att vara ifrån mamma och mamma behöver lära sig vara ifrån sin minsta bebis oxå.....
*********
Nu över till något helt annat (men precis lika läskigt)
Halloween!
En veckoutmaning på Jp var att göra valfritt alster på detta tema.
Det var först tänkt som ett Inbjudningskort, men ändrade mig och
bestämde mig för att göra ett placeringskort istället.
Jag vet....det blev inget placeringskort heller eftersom det helt enkelt kändes sååååå onödigt då vi inte "firar" denna helg så det blev till slut en grej.
Tänkt som en skylt till godisskålen när barnen kommer och knackar på dörren.
Och.....ja, den kom till användning

*********
Nästa alster som jag tänkt visa är något HELT annat!
Rosa Bandet!
Oktober månad var ju Rosa Bandet månaden.
Det uppmärksammades på JP Hobby som lät en av sina veckotävlingar gå i detta tema.
Valfritt alster efter en skiss och ett rosa band av något slag skulle finnas med.
Vad kunde man vinna då? Ingenting (eller allting!!) eftersom Jp skänkte 10:- per bidrag till Rosa Bandet OCH vinstpengarna på 100:-
Här kommer mitt välgörande bidrag till denna fina gest:
Stämpel: Whiff of Joy
Bokstäver: Adornit
Blommor: Prima och Inkido
Papper: Maja Design
Övrigt: Rosa Bandet
Insidan
Kortet är till, för mig, en mycket speciell person.

Tack för titten
(Hoppas ni orkat läsa er ända hit!)

KramKram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥