Mina underbara följare:

torsdag 18 mars 2010

Massa pladder och ett DT kort

Hej!

Hur har ni det? Det blir ett litet kort inlägg från mig idag, är verkligen jätte trött!
Min yngste son har fått astma och idag var vi på barnmottagningen och hämtade inhalator till honom. Det har varit många vändor dit de senaste månaderna för att han är så täppt i luftrören och behövt inhalera att läkaren nu beslutat att klassa honom som ett "astmabarn". Förhoppningsvis växer det bort med åren, men det är inget dom kan säga nu.
Själv har jag ingen erfarenhet eller kunskap alls om detta så det är en del att läsa på och mycket mediciner att hålla reda på nu.
********
Mina vårkänslor håller i sig även om dom mattats ner lite nu p.g.a. allt som händer runt omkring familjen.
Ett DT alster för Scrap och Tryck i Vedum har jag iaf gjort:
Blir ni nyfikna att kika lite närmare på det kan ni besöka Scrap o Trycks blogg ;)

Kram!

1 kommentar:

  1. tråkigt att höra om vincents astma... hoppas verkligen han inte kommer må dåligt av det resten av livet utan att det går över med tiden! Kramar

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥