Mina underbara följare:

torsdag 4 mars 2010

Minns ni....?

För en hel evighet sedan kunde jag ju berätta att jag blivit DT för NiPe Scrap & Tryck. För er som inte minns, kan fräscha upp ert minne i detta inlägg. Det har hänt en hel del sedan dess, bl.a. har det blivit ett namnbyte och nu heter butiken Scrap och Tryck i Vedum.
Det har kommit upp en blogg och där har jag börjat uppdatera nu

Dessutom har jag kört igång med månadstävlingar och den första ligger uppe nu! Så skynda er hit och var med, vill se mååååååånga bidrag nu tjejer!

I den fysiska butiken kunde man i julas inspireras av en hel hög med bl.a. julkort gjorda av mig. Det känns kanske inte så jätte aktuellt att lägga ut dessa nu, men om ni är nyfikna kan jag ladda upp dom ändå!?
*******
En present ask som ni kan se mer av här:
En godispåse till Alla hjärtans dag, mer info här:
Ännu ett Valentine alster som ni kan kika närmare på här:
Det var allt jag hade att bjuda på idag, blev visst ett låååångt inlägg idag!
P.S.Håll utkik för 3 alster till är redan klara o kommer upp snart ;)

Ha det gott!
Kraaaaaaaaam!!!

2 kommentarer:

  1. Härliga du gör... kul att se att det finns "grannar" som håller på med denna hobby!!Bor själv i Vara nämligen. Just åter från en inhandlingsrunda på NiPe, så nu blir det pyssel.

    SvaraRadera
  2. Jättefina alster!!! Ska definitivt försöka vara med i månadstävlingen :)
    Kram

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥