Mina underbara följare:

torsdag 17 juni 2010

4 DT-kort med bröllopstema!

Den här veckan har inte varit rolig!
Den senaste tidens sömnbrist av att vara dubbelarbetande har verkligen tagit ut sin rätt :(
I måndags var jag förvånansvärt pigg efter helgens CC jag och ica arrangerade i Scrap & Trycks Forum. Några ordrar hann jag packa på kvällen, men sen dess har det stått still!
Jag har varit helt slut på dagarna efter mitt jobb som montör.
Fått prioritera mina bröllopsbestyr (1 mån kvar)och röstningen i forumet för att få fram vinnarna. Idag ska jag titta på vigselring (inte hunnit ens det) SEN packa och skicka ut orderbekräftelserna till alla tålmodiga góa kunder!
Nog om det....

Jag har lagt ut 4 kort jag gjort till temaveckan!
Ett inbjudningskort, vigselprogram, festprogram och ett tackkort. Alla gjorda med stämplarna jag designat. Här kommer ett:
Kila in i inspirationsbloggen för att se resten av korten!

Nu ska jag fortsätta att sörpla mitt kaffe, imorgon är det jag som bloggar igen hos Scrap & Tryck ;)

Kram Hobbydraken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥