Mina underbara följare:

lördag 3 juli 2010

13 småkort

Hejsan i värmen!

Igår var jag riktigt kreativ, 13 kort i formatet 9 x 9.5 cm blev gjorda.
Jag kan nämligen glatt avslöja att mina kort numera finns att köpa i en butik i Vara som heter Bakgården! Jag blev tillfrågad för ett tag sedan om jag var intresserad OCH klart man är ;)
Detta är de första korten jag gjorde på ett par timmar igår - därav enkelheten.
3 rosa och 3 gröna, enkel lite mindre textstämpel, några blommor och papper från Vivi Design - så var det klart!
Blått har ju alltid en tendens att gå, därav blev det 4 sådana med olika blommor på och ett lila.
Avslutningsvis blev det 2 kort i lila med distressruta, mest bara för att dom är roliga att göra.

Ikväll blir det grillning med svärföräldrarna och imorgon har jag MASSOR med bröllopsbestyr att ordna med.....3 veckor kvar nu.

Kram Hobbydraken

2 kommentarer:

  1. Åh, många grattis till dig! Häftigt att man kan köpa kort som du har gjort! :) Tycker samtliga kort är väldigt söta och fina :) Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Vilka supersöta kort!!! Och vad många - verkligen kreativt! Jättestort grattis till dig att du får sälja dina kort i en butik! Kul :D
    Kram ica

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥