Mina underbara följare:

måndag 16 augusti 2010

9 alster klara...

Wow, vilken rivstart jag fått på mitt "projekt 100 alster"!
Kika i inlägget under ifall ni missat detta ;)

Jag hoppade på en CC på Scrapbooking Heaven i lördags och fått massa inspiration därifrån!
Tänkte visa er 2 kort nu och hålla lite på de andra 6 tills senare i veckan, min semester slutar nämligen idag så det blir jobb, jobb, jobb resten av veckan och förmodligen inget mer scrapp :(

Nä, nu hänger vi inte läpp för det, här kommer första kortet som är helt bedårande gulligt tycker jag faktiskt. Mäter endast 8x9 cm
Nästa alster är ett korgkort som var tänkt att skickas till min farmor.....
.......men som istället blev en dekoration på vår ytterdörr :P
Det var allt för ikväll, lämna gärna en kommentar innan ni går!

Kram Hobbydraken

3 kommentarer:

  1. Hej hej....
    men vilken fin blomkorg och kul när den var i lite annat utförande. Superfin! Dopkortet var ju urgulligt det kanske blir en lift på det då vi ska på dop i september. Hoppas allt är bra med dig efter bröllopsresan och att det nu lugnar ner sig lite så du inte behöver stressa.
    ha det gott
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Gillar båda två mycket! Fin dekoration till dörren blev det verkligen :)

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥