Mina underbara följare:

onsdag 25 augusti 2010

En layout OCH ett häftigt kort!

Hejsan, min skaparlust fortsätter och idag blir det ett kort och en lo jag hoppas kunna inspirera någon med.Vi har fått tillökning i vår familj i form av en liten hårboll barnen döpt till Blixten Maskin - MEN vi kallar honom bara för Blixten ;)Han är verkligen charmig och sååååååå gosig! Blev 12 veckor i lördags så han är inte så stor precis, men väldigt kaxig mot Saphira (vår Heliga Birma) för det ;)
Layouten i sig är väldig ren för att vara gjord av mig, men jag blev faktiskt ganska så nöjd ändå.

Kortet jag vill visa Er idag är en ganska så häftigt grej:
10x10 cm stort är det hopfällt och 30 cm långt när kortet är helt uppvikt.
Okey......än så länge verkar det inte speciellt spännande MEN:........en TRYCKKNAPP håller ihop kortet, riktigt fiffigt tyckte jag iaf OCH det kommer fler liknande kort framöver :P

Det var det jag hade att visa idag, men kika gärna in här snart igen!
Kram Hobbydraken

1 kommentar:

  1. Ååå vad söt blixten är! Måste komma och hälsa på snart... Jättefin LO och kortet var supersnyggt!
    Kram

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥