Mina underbara följare:

måndag 2 augusti 2010

Lite bröllopsbilder

Det har väl knappast undgått någon att jag gift mig nyligen :P
Med på bröllopet hade vi anlitat 2 fotografer som dokumenterade våran dag och här kommer 4 helt underbara bilder tagna av dom!
Rickard gick rak i ryggen och stolt bärandes på ringkudden. Vincent däremot var lite osäker.
Våra ringar liggandes på kudden.
Denna underbara bilden togs i kyrkan.
Nygifta!

I skrivande stund befinner jag och min man oss i underbara Tunisien!
Farmor har hand om minstingen hemma hos oss och storebror har åkt hem till mormor.

Nu önskar jag Er allt gott och jag ska njuta vidare av livet på min bröllopsresa!
Kram Hobbydraken

5 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS!!
    Vad fina ni är allihop :-)
    Hoppas ni har en underbar bröllopsresa?!

    Hör gärna av dig när du kommer hem och har tid, har tappat bort din emailadress.

    KRAM
    Cia

    SvaraRadera
  2. Otroligt vackra och underbara bilder på er och barnen! Hoppas ni har det jättebra på bröllopsresan och att ni inte längtar hem alltför mycket ;)

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis!!!
    Guuu så vackra ni var, de små var ju hur söta som helst och kyssen i kyrkan ett otroligt foto som du kommer älska att scrappa.
    Önskar er all lycka
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  4. Wow, vilka fina bilder! Jättevackert!
    Hoppas ni har en riktigt bra vistelse i Tunisien :)

    SvaraRadera
  5. Vilka underbart vackra bilder!!! Ser fram emot att se lite scrappade bilder från bröllopet sen :)

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥