Mina underbara följare:

onsdag 18 augusti 2010

Wow, vilken grej!

OMG, jag hade tänkt bjuda er på ytterligare 2 kort gjorda till Scrapbooking Heavens "Ten in ten card crop" ikväll, men har den stora och mycket oväntade glädjen att berätta att jag VANN hela den CC:n :O Kan knappt fatta det! Dom bor ju i USA liksom - också kommer lilla jag här från lilla Sverige och vinner deras crop! Hmm....lite svårt att greppa det här för tillfället faktiskt som ni säkert förstår :P

Bjuder på ett kort med ett handvikt kuvert till iaf.....
Nu ska jag försöka smälta min vinst och försöka få lite sömn!

Kramar i massor till Er alla!

4 kommentarer:

  1. Stort grattis till din vinst! Förstår dom dock, du gör så otroligt fina å välgjorda alster! =)
    Detta kortet med kuveret äringet undantag -SUPERFINT!
    kram kram!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!! Vad kul :)
    Det är du värd.. Så otroligt snygga och välgjorda kort!
    Kram ica

    SvaraRadera
  3. Grattis, så kul att vinna en crop over there. Men du är ju superduktig, och alla dina alster är fina o välgjorda. Jag gillar den lilla blomsterkorgen du gjort till din mamma väldigt mycket. Så spännande o se vad du vinner, inte så svårt o låta bli att shoppa innan man gjort 100 alster om man går och vinner en massa fina priser:), fniss.
    Kram o trevlig helg.
    Petra

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥