Mina underbara följare:

lördag 16 oktober 2010

Beställningsvaror till Jul

Hejsan, idag blir det ett lite annorlunda inlägg från mig. Jag tänker nämligen visa några av de saker jag gjorde förra året. Detta för att jag har besökare här som inte scrappar själva utan som enkelt vill kunna beställa alster av mig till Jul.

Först ut är julkort, jag kan ej garantera att jag har det mönstrade papper jag använt mig av, men ni kan se själva upplägget och välja typ efter det.




Även insidan av korten kan dekoreras och kan se ut så här t.ex.

Till julklapp tipsar jag om en "Post it holder"
perfekt för den glömske då det på insidan sitter ett Post it block:

Fina presentboxar/lådor är perfekt att använda sig av när man redan hittat den perfekta julklappen, men saknar det lilla extra:

För er som blir bortbjudna på jul, kom ihåg att ta med present!
Här en flaska glögg (den köper ni själva) men flaskkortet gör jag:
Vad ger man då den som har allt?
Ett ljuskort skapat av mig så klart :) (ljus medföljer)
Utöver detta går det även beställa dekorerade tändsticksaskar som blivit mycket uppskattat vid just jul.

För priser och vidare information kontakta mig på:
hobbydraken@gmail.com

3 kommentarer:

  1. Otroligt fina alster!! Du har verkligen talang! Kramar :)

    SvaraRadera
  2. Ååå vilken härlig kavalkad av alster, så fina och så roligt att kika på alla detaljer och pappren du använt, finns några jag måste kika på om de går att få tag på i år också. Härligt!!!
    Nu ska jag hoppa in till Scrap & Tryck........ ha det gott
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  3. oi skal si du har varit opptatt med julkort i den siste tiden hi hi :)
    sååå mye fint du har laget!!
    klemmmm

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥