Mina underbara följare:

torsdag 11 november 2010

3 julklappspåsar att lägga under granen

Godmorgon!
Idag bjuder jag på inte mindre än 3 julklappspåsar.
Först ut är en klassisk röd påse med en julklappstag hängandes från ena handtaget:
Den söta flickan är designad av Elisabeth Bell och är färglaggd med Promarker, textstämpeln är från You Do och tagen från Inkido.

Nästa påse är oxå en "klassisk":
Motivet är från för mig okänd tillverkare och jag har givetvis målat Rudolfs näsa röd ;)
Textstämpeln är Bildmålarnas.

Den sista påsen jag har att visa upp idag är en lite annorlunda och i mitt tycke väldigt stämningsfull påse (såld):
Inget stämplat motiv utan jag lät ett motivark från Vivi Gade Design pryda framsidan. Även tagen är satt på ett annat sätt.

Alla påsarna har en matchande cardstock som pryder baksidan.

Det var allt för idag, återkommer snart med tändsticksaskar.......
Kram /en för tillfället sjukskriven Hobbydrake

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥