Mina underbara följare:

lördag 13 november 2010

Vintage, vintage, vintage.....

Idag hade jag tänkt visa tändsticksaskar, men har inte kommit mig för att fota dom än så därför blir det 4 vintagekort istället :)

Förra månade hade ju SS, som jag skrivit om i tidigare inlägg, julkortstävling - 10 kort i vintagestil. 2 av dessa har ni sett och idag blir det ytterligare 4.

Först 2 flaskkort (båda sålda):
Sen blev det 2 julkort:
(ovan - såld)När man har mycket att scrappa kan det kännas väldigt skönt att slippa måla stämpelmotiv efter stämpelmotiv. Då är dessa söta bilder perfekta tycker jag!
*******
Idag har det blivit gjort 1 tändsticksask och 5 teljuskort, vilket betyder att jag nu "bara" har 36 alster kvar :D

Trevlig lördagskväll önskar jag Er alla!
Kram Hobbydraken

2 kommentarer:

  1. Riktigt läckra vintagealster!!! Verkligen snyggt! Håller med om att vinterbilderna är både fina och användbara.
    Kram ica

    SvaraRadera
  2. nyyydelige flaske kort og vintage kort Nelle! herlig vintage :D
    klemmmmm

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥