Mina underbara följare:

tisdag 2 november 2010

Vintagekort i grönt

På Svensk Scrapbooking är det varje månad julkortstävling och i oktober skulle man skapa 10 kort i Vintagestil. Tyvärr hann jag bara med 8 så det blev inget tävlingsbidrag från mig, men däremot 8 kort jag är väldigt nöjd med :)
Idag tänker jag visa 2 av dessa för er:
Stämplar från hÄnglar och Inkido har använts.

Nu ska jag återgå till sjuka barn och förhoppningsvis blir det en stund vid scrappingbordet över.

Kram Hobbydraken!

2 kommentarer:

  1. wow såååååå lækkert kort

    SvaraRadera
  2. Hei! :D

    Kjempe fint kort, herlige farger - får lyst til å dra på skogstur jeg ;) Tenkte jeg skulle svare deg på om det finnes en mal til hjerteesken jeg har laget. Malen fant jeg via google image søk, men nå finner jeg ikke helt den samme igjen.. Men en veldig lik mal finner du på denne adressen HER Hjelper det litt? :)

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥