Mina underbara följare:

fredag 3 december 2010

Tre ljuvliga teljuskort

Godkväll! Jösses vad tiden springer iväg nu, idag är det 3 december och på söndag redan andra advent. I morgon ska jag och min man ge oss ut på julklappsjakt och på söndag pyntar vi huset fullt med tomtar :)

Förresten, ni har väl inte missat att jag håller december månadstävling inne på Scrap & Tryck?? Alla är välkomna att delta och jag bjuder på en bingoutmaning........

Ikväll tänkte jag här visa 3 teljuskort, först ut är ett lite mer arbetat sådant som även är ett DT kort för Kort o Mania. Där är nu "Utfordring #29" i full gång!
Nästa teljuskort går i blått:
....taagen ser ut så här när du drar ut den:
Det 3:e går i rött:
....och tagen:
Det var vad jag hade att bjuda på ikväll.

Trevlig helg!
önskar Hobbydraken

1 kommentar:

  1. Nydelige telys-kort!!
    Ha en fin shopping lørdag:-)
    God Helg! Klem Laila.

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥