Mina underbara följare:

måndag 14 februari 2011

Love is in the air

Förra veckan var det min tur att inspirera i Scrap & Trycks blogg.
Det blev med min andra LO från mitt bröllop :)
(den första kan du se här)
Ganska stilrent även denna gång eftersom jag vill lägga fokus på bilderna och inte dekorationerna.
Har några fina vintagebilder jag kommer scrappa framöver och då blir det förstås betydligt mera "krafs" och detaljer på layouten :P men annars ska jag försöka hålla en ganska stilren linje på de 20 lo:s jag planerar att göra till bröllopsalbumet (får se hur det går med den saken hihi)
*******
Har en jätterolig grej att berätta också, minns ni ljuset och kortet jag bloggade för några inlägg sedan?? Otroligt nog blev det framröstat som TOP 1 hos Hanna and Friends :D :D Så nu har jag en blinkande "skrytbanner" i min sidebar jag också :P

Återkommer på onsdag med ett DT-bidrag för Kort o Mania!

Hjärtliga kramar
Nelle/ Hobbydraken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥