Mina underbara följare:

måndag 7 februari 2011

Shadow Box Card and a candle

Jag har testat att göra ett Shadow Box Card efter en tutorial jag hittade här. Till detta provade jag även på att dekorera ett ljus, som jag varit sugen på länge nu :) En bra beskrivning på den hittar ni här.
*******
For the first time, I have made a Shadow Box Card. Find a great tutorial here and it´s my first decorated candle also :) Tutorial for this click here.
Detta söta set kommer jag ge min man på alla hjärtans dag, så jag hoppas han inte tjuvkikar i min blogg tills dess ;)
*******
I will give this to my husband for Valentines day, I hopes he doesn´t take a sneak-peak in my blog untill then ;)
Här nedan kan du se titthålet bättre:
*******
Here you see the peep hole better:
Stämplarna kommer från Penny Black och är färglagda med Promarkers.
De underbara blommorna och bladen kommer från Wild Orchid Crafts.
*******
The stamps comes from Penny Black and are coloured with Promarkers.
The beautiful flowers and leaves comes from Wild Orchid Crafts.
På baksidan av ljuset sitter en snörning:
*******
The back of the candle holdes a closer:
This goes to the following challanges:

Hanna and Friends #80
Wild Orchid Challenges #16
SFTW #3

Kram Hobbydraken/ Nelle

6 kommentarer:

  1. Lekkert kort og lys!! Nydelige detaljer og fine farger:-)

    klem Laila.

    SvaraRadera
  2. wow a very cute valentin set, so nice the details and flowers!!!

    thanks for joining HANNA&FRIENDS. LG Renate

    SvaraRadera
  3. Tusen takk for at du vil være med på blogcandy'en min!
    Lykke til i trekningen!
    -klem-

    SvaraRadera
  4. Wow, this is really fantastic! The shadow box card looks gorgeous and the candle so elegant! Great job!

    Thanks for sharing with us at Hanna & Friends.

    Hugs, Kiki

    SvaraRadera
  5. Superfint set, tokgillar ljuset det blev så himla snyggt. Visst är det roligt att göra ljus? Ha det gott
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Åååå så snyggt!!! Fin kortvikning och ljuset är helt underbart :)
    Kram ica

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥