Mina underbara följare:

fredag 11 februari 2011

Vinnaren i min utlottning!

Som utlovat har jag nu låtit mina 2 små pojkar dra en vinnare i min utlottning :)
Det var verkligen inte lätt att få dom att samsas om 1 av de 16 lappar som låg i bunken, men till slut gick det (dom är 2 1/2 och 6 år gamla får tilläggas)

Vinnaren är
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
nyfiken
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
snart.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
lite till....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Maria!! med denna kommentar:

"Jag måste också säga den altrade byrån! Jag är helt fascinerad över hur du fått till den. Jag beundrar dig som kan få till vintage-stilen. Både gren-alstret och julkortet med flickan som åker skridskor är underbara. Men byrån är enligt mig ett mästerverk! Hoppas det kommande året rymmer mer pysslande för dig! Kram!"

Ett stort grattis till dig!!!!
Maila din adress till hobbydraken @ gmail.com (utan mellanslag vid @)
så kommer det en RAK i brevlådan snart :)

Tusen tack också till alla er andra för era söta kommentarer!!!

Kram Hobbydraken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥