Mina underbara följare:

torsdag 24 mars 2011

En lo och dax för mig att avslöja en hemlis ;)

Layouten:

Ännu en LO till albumet för vår bröllopsresa är klar :)
Allt material på denna kommer från Scrap & Tryck i Vedum och kilar du vidare in i bloggen där bjuder jag på några närbilder också ;)

*******
Hemligheten:

Under vår bröllopsresa beslöt vi oss för att försöka utöka vår familj med ett barn till. 3 veckor efter hemkomsten visade teststickan positivt :D

Idag är det prick 6 veckor kvar tills bebisen kommer!
Jag har tänkt så många gånger att släppa nyheten till er, men inte hittat "rätt" tillfälle att göra det på. Dessutom har den här graviditeten med mitt 3:e barn gått jättefort, veckorna liksom bara tickar på fortare än jag hunnit med att räkna många gånger.

Under dessa månader som gått har jag fått dra ner på tempot rejält!
I december slutade jag helt med att hjälpa till med Scrap & Trycks webbutik, eftersom jag då började få väldigt ont av foglossning. Dessutom kände jag att det tog alldeles för mycket av min lediga tid med min familj. I januari blev jag sjukskriven från mitt jobb som montör och har gått hemma sedan dess. Jag vägrar sitta och beklaga mig över mina smärtor i hela ryggen, struman, antikroppar i blodet, depression, sömnproblem, storleken på magen (symfusmått) som ligger en bra bit över den högsta kurvan på MVC o.s.v. för jag vet hur lyckligt lottad jag ändå är som snart ska bli mamma igen. Därför går jag inte in djupare på det :)

Kram

4 kommentarer:

  1. Så nydelig LO du har laget. Og hemmeligheten er kjempeflott! Blir spennende med en baby, heldig er man når man får barn og kan glede seg over det. Ønsker deg alt godt i disse siste ukene før fødselen. Og så følger jeg med i bloggen din og ser hvordan det går. Ønsker deg en fin weekend.

    SvaraRadera
  2. Herlig LO Nelle! Og Gratulerer så mye med bebien som snart kommer! seks uker er ikke lenge igjen da!! :D
    klem

    SvaraRadera
  3. Kjempe flott LO! Gratulerer med en baby i huset om ikke lenge:-)..koselige dager i vente!!

    Ha en fin helg! Klem Laila.

    SvaraRadera
  4. Superfin Lo. Ett stort grattis till dig och familjen. Så härligt med en liten och hoppas att du känner dig piggare när du fått den lille, så lycka till och hoppas du kan vila ordentligt fram till födslen.
    Många kramar Eva

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥