Mina underbara följare:

måndag 16 maj 2011

Explosion Box

Layoten jag tänkte visa er igår får vänta några dagar till för idag kör vi igång med utfordring #40 hos Kort o Mania :D
Jag har länge velat göra en "Exlosion Box" och eftersom vi denna gång vill se bidrag utan stämpelmotiv på så tyckte jag det kunde passa bra.
För er som inte sett dessa finurliga lådor förut kan jag berätta att sidorna sitter löst eftersom dessa ska ramla ner när man lyfter av locket:
En liten närbild bjuder jag på idag också :)
Tusen tack för alla era snälla kommentarer, dom är guld värda för mig!

Kram Nelle/ Hobbydraken

6 kommentarer:

  1. Den är jättevacker, superfina färger.

    SvaraRadera
  2. En lekker eske!! Kjempe flott layout og herlige farger!!!

    Klem Laila.

    SvaraRadera
  3. Meeeeeeen guuu så fint, makalöst snyggt du fått till det med papper och dekorationerna. Ser väldigt mumsig ut också för den delen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Wow vilken fin exploding box! Och bakelsen inuti var riktigt läcker :D
    Kram ica

    SvaraRadera
  5. Nämen vilken häftig låda :) Aldrig sett något liknande förut! Ska bli spännande att se den i verkligheten och hon som ska få den kommer säkert bli jätteglad! :) Kram kram!

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥