Mina underbara följare:

söndag 8 maj 2011

Mors dags kort och en baby till i huset :)

Idag har jag ett kort att bjuda er på, men först måste jag ju givetvis berätta att vår familj utökades den 15/4 med en liten gosse som vi kallar Alexander. Förlossningen gick inte helt problemfritt och det har varit en del komplikationer efteråt, men jag börjar så smått komma på benen igen. Imorgon visar jag er en layout med bilder på honom här i min blogg ;)
***********
Today I have a card to show you, but before I do, I have to tell you that on the 15/4 I get birth to a little baby boy we namned Alexander. After some komplications I´m starting to feel a little bit better. Tomorrow I´ll show you a layout with pictures on him here in my blog ;)

***********

Över till kortet, hos "Sketch n Stash" får man denna gång välja en valfri skiss från deras galleri att skapa utifrån. Den här valde jag:
***********
And now the card, at Sketch n Stash this time you get to choose any sketch from their catalog, I found this one:
Här är mitt kort med en ny digital stämpel från "Wee Stamps":
***********
And here is my take on the sketch with a new digistamp from "Wee stamps":
This goes to the following challanges:

Sketch n Stash #60 - Free choise sketch
PTW - Anything goes
Craft your passion #56 - Anything goes
I love Promarkers #64 - "Don´t worry be happy" (press the text to hear the song)
My mum´s craft shop #4 - Cute & girly
Card Makin Mamas - For a loved one (I´ve made a mothers day card)

10 kommentarer:

  1. Gorgeous card, love the different fold!

    Thank you for sharing with us at Craft Your Passion this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till er lille son, har varit in och kikat varje dag om det skulle finnas ett litet spår efter dig. Är glad att du är på benen och hoppas att allt ar bra med dig och den lille. Spännande att få se honom i morgon, det är ju så härligt med de små, bara att tiden går så vansinnigt fort.
    Varma kramar

    SvaraRadera
  3. Nu glömde jag precis bort att säga att kortet du gjort var jättefint, gullig stämpel och fin vikning med "skärpet" runt om.
    kram kram

    SvaraRadera
  4. Oh stort grattis till den lille killen. Hoppas ni mår bra båda två. Ska bli så spännande att få se honom, jag kikar in i morgon igen.
    Finfint kort du gjort.
    Kram o ha det gott.
    Petra

    SvaraRadera
  5. wow, what a gorgeous card, super sweet image and the inside looks fabulous too:)
    thank you for joining us at sketch n stash

    sue
    xx

    SvaraRadera
  6. Back again..lol, super cute and super girly:)

    thanks for joining us at MMCS

    sue
    xx

    SvaraRadera
  7. Gratulerer med et nytt familie medlem! Alexander er et fint navn:-)
    Et nydelig kort med flott layout!!
    Ha en fin kommende uke! Klem Laila.

    SvaraRadera
  8. Gratulerer med Alexander. Godt å høre at du begynner å komme i form igjen og at det ser ut til å gå bra. Har tenkt på deg. Nydelig kort du har fått laget også. Ønsker deg en fin uke.

    SvaraRadera
  9. So pretty, and love that song,thank you for joining us at I♥Promarkers this week
    Ruth x

    SvaraRadera
  10. A gorgeous card. Thanks for joining us at I ♥ Promarkers.
    Julie W x

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥