Mina underbara följare:

måndag 9 maj 2011

Underbara Alexander

Godkväll, här kommer layouten jag lovade er på familjens nytillskott:
Lååååångt ifrån min vanliga scrapstil, men jag blev faktiskt ganska nöjd. Det är ju ett sånt underbart foto på Alexander att jag helt enkelt inte ville ta fokus från bilden med en massa dekorationer och mönsterpapper :) För visst är han söt!?

Magdas scrapbooking har Scrapfeber CC i sitt forum hela maj månad och denna layout är skapad till #6 Femstegsdikt. En sådan dikt skrivs efter följande punkter:

1- Ett namn på någon(ting)
2- Två ord som beskriver nr 1.
3- Tre ord som berättar vad nr 1 gör.
4- Fyra ord som beskriver en känsla för nr 1.
5- Ditt eget namn på nr 1.

Jag har 2 lo:s till med Alexander klara, men dom får ni se en annan dag ;)

Önskar er en trevlig scrapvecka!
Kram Nelle/ Hobbydraken

6 kommentarer:

  1. Så nydelig Alexander er!! Vakker baby. Ønsker deg en flott uke med familien.

    SvaraRadera
  2. Men oh så söt o fin han är! En jättefin LO har du gjort. Klart att fokus ska ligga 100 % på den lille.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jo, visst er han søt..helt nydelig:-)
    Kjempe flott LO!!
    Ha en fin dag! Klem Laila.

    SvaraRadera
  4. Gratulerer så masse med lille Alexander! -Nyydelig LO -og visst e han søt:))
    Håper det går bra med deg:)
    Ha en fin helg -og kos dere med den lille:)
    Go klem, Tove

    SvaraRadera
  5. Fin LO med suuuupersöt bebis :D
    Grattis till pojken!!!
    Gillar cirklarna och att fotot står i fokus.
    Många kramar ica

    SvaraRadera
  6. Underbara lo och vilken liten sötnos du har fått. Stort grattis och ta vara på tiden, den går ju så otroligt fort när de är små.
    kram

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥