Mina underbara följare:

fredag 3 juni 2011

En skiss till er att inspireras av :)

Ikväll tänkte jag visa er ännu en layout som jag gjorde under Scrapdrakens CC, med familjens yngste charmör:
Färgerna på den här blev verkligen samstämmiga och jag tycker att korten kommer fram bra med den vita ramen runt.

Jag började få lite idétorka när det var dax att scrappa dessa bilder så jag gjorde en skiss jag vill dela med mig av till er :)
Ni får gärna använda er av den i erat skapande och om ni vill så lämna gärna en kommentar här så jag kan få beundra resultatet :)
Den här skissen gav mersmak och jag har gjort fler som kommer inom kort....

*******
Idag har det ju varit väldigt varmt och jag och de två yngsta pojkarna for iväg till Scrap & Tryck i Vedum och handlade det som behövs för att göra alla inbjudningskorten till dopet. Hoppas hinna börja med dom imorgon, har städning att göra först inför kalaset på söndag (ja, nu var det dax att fylla år igen *suck) Givetvis har min man blivit sjuk och storkillen är på väg att bli sjuk så jag gör det jag hinner, så får det bli som det blir :) Har lagt ner planerna på att baka iaf och igår beställde jag en smarrig tårta från conditoriet :P

Har städat upp bland mina etiketter idag och hoppas det nu ska bli lite lättare för er att hitta här i bloggen :)

Återkommer med mer inspiration i helgen.
Kram Nelle/ Hobbydraken

2 kommentarer:

  1. For en nydelig LO du har laget :-)
    Og gratulerer så masse med dagen som var igår!!!
    Klem Guro

    SvaraRadera
  2. Helt underbar LO!!! Och skissen är superfin, den ska jag definitivt spara för framtida bruk :)
    Kram ica

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥