Mina underbara följare:

onsdag 1 juni 2011

Momokromatiskt och en vinnande lo.....

Whiiiiiiiiie, jag blev framröstad och vann skisstävlingen hos Scrapdraken med den här layouten:
Behöver jag ens säga hur glad jag blev :D
*******
En annan sak jag är väldigt glad och tacksam över är min DT-plats hos Kort o Mania. Det är ett härligt gäng med kreativa tjejer och nu söker vi dessutom 2 nya DT till vårt team. Missa inte det och Utfordring #41 som kör igång idag. Monokromatiskt vill vi se denna gång och här kommer mitt inspirationskort:
Har en hel hög obloggade alster att bjuda er på framöver och tur är väl det, för nu kommer jag behöva lägga tiden på att scrappa inbjudningskort till ett stundande dop....

Ta hand om er och kika tillbaks hit imorgon igen!
Kram Nelle/ Hobbydraken

4 kommentarer:

  1. Stort grattis till vinsten, det var du väl värd för LO:n är ju helt underbart vacker!!! Otroligt fint foto...

    Läckert monokromatiskt kort, helt i min favvofärg ju, hihi ;)

    Kram ica

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Ica, grattis till vinsten! Vacker LO! :)

    SvaraRadera
  3. Meeeeeeeeeeen vilken underbar Lo, så vacker. fotot är ju bara så grymt fint. Stort grattis till vinsten, självklart skulle du ha den.
    Ha det gott
    kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Hur gjorde du/vart köpte du Moments texten? Jättefin LO!

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥