Mina underbara följare:

fredag 19 augusti 2011

Vintagekort i blått

Den här veckan är det vintagetema med färg hos 365 Cards och det kan jag ju inte låta bli att vara med på så klart :D

Hos CES vill dom att man ska använda sig av minst två olika tillverkare på pappret, så jag drog fram min spillbitslåda och började gräva. Resultatet blev en mix jag inte trodde skulle bli hälften så bra som den blev:

Jag fann dessutom en inspirerande bild hos Scrappekammeret som fick mig att kombinera en ganska vågad blandning av blommor. Hos Scrapperiket ska man använda fjärilar (sommerfugler) så det fick bli en sådan också:
Nu när jag kommit in på Vintagetemat tyckte jag kortet passar perfekt till "Nordsalten hobbyklubb" tävling också :)

*******
This goes to the following challanges:

CES Challenges - Mix and match
Scrappekammeret - inspireras av en bild
Scrapperiket - sommerfugler (=fjärilar)
Nordsalten hobbyklubb - Vintage
365 cards - vintage + blue, day 170

Please, feel free to use "google translater" in the right menu for your spoken language to translate this post :)

8 kommentarer:

  1. Så lekkert et kort! Flott pyntet og herlig bilde du har brukt :)

    Takk for at du deltar på Scrappekammeret, hilsen Linda :)

    SvaraRadera
  2. WOW. This is stunning. Really pretty and so much detail! Thanks for sharing it at CRAFTY EMMA'S XX

    SvaraRadera
  3. Oj vad du deltar i utmaningar! Och det börjar dra ihop sig till dragning hos dig! Om en vecka så är det nästan dags!!!

    Spännande värre...

    La Vikinga

    SvaraRadera
  4. Vintage e nice :) Fint kort! Men ska du inte publicera det svarta kortet? Det gillade jag :D

    SvaraRadera
  5. This is simply beautiful, and the details are amazing!

    SvaraRadera
  6. Fantastisk flott kort du har laget :)
    Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scrapperiket :))

    SvaraRadera
  7. Fabulous, Nelle! Thanks so much in playing in the Vintage + Blue challenge at 365 Cards! Good luck in the drawing!
    Aloha, Kim Mc
    365 Cards DT

    SvaraRadera
  8. Dette var nydelig. Lekre blomster og lekre detaljer! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥