Mina underbara följare:

torsdag 22 september 2011

Höstinspirerat grattistkort

Jag fann en inspirerande skiss hos Just Magnolia:

Min tolkning blev såhär:

Tagen har jag klippt till formen på själv, likaså den vita stämpelmattan som jag har sparat min mall på ;). Guldfärgad Stickles på tröjan samt rosorna och grön PearlMaker gav en snygg effekt på kortet. Tyvärr syns det inte så tydligt på bilderna men jag har lagt små prickar av "Glossy accents" som gör att det ser ut som regndroppar runt Tilda och på bladet.
This goes to the following challanges:

Just Magnolia - Sketch and fall is in the air
CES challenges - Embellish (roses, lace, PearlMaker, Stickles, Gardenia, papers, chalk, eyelet, fabric)
Magnolia Stamp Lovers - Fall colors

Tack för titten och alla era snälla kommentarer!
Kram, Nelle

4 kommentarer:

  1. Great card, love the LO & the colours are fab!

    Thank you for sharing with us at CES Challenge this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    SvaraRadera
  2. Wow - a beautiful card! Love those embellies! Thanks for joining us at CES this week, Sheena xx

    SvaraRadera
  3. Beautiful card - love the green and orange colour combo.
    Thanks for joining us at CES challenges this week.
    Caroline xxx

    SvaraRadera
  4. Superfint kort i härliga höstfärger och så fint färglagd stämpel. Kanon!
    Kram

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥