Mina underbara följare:

söndag 26 februari 2012

En sneak peak....

Godkväll kära vänner, tyvärr har jag inget alster att visa er idag som jag hade hoppats på. Min mamma och systrar har varit på besök och tittat på vår ommöblering. Resten av tiden har gått till barnen, med legobygge och mys, sen tog nattningen 3 (!!!) timmar. När jag väl fått satt mig ner insåg jag att det var alldeles för sent för att hinna med ett sista bidrag till CC:n :( Vill ju inte rafsa ihop något bara för att kunna delta liksom :)

Tiden till trots var jag fortfarande pysselsugen så......jag rotade fram ett av mina gamla broderier som jag påbörjade för 4 år sedan :O Jag har hunnit sy några stygn ikväll och tänkte att jag måste ju ge er en sneak peak på mitt "nya" projekt :D

Jag har inte broderat något sedan jag fick mitt andra barn i juni -08
Scrappingen har ju tagit all min lediga tid sedan dess :D
Tavlan ovan är nästan klar, efterstygn och skuggor är allt som är kvar att göra så det ska jag nog klara av, även om jag känner mig VÄLDIGT ringrostig och fick vrida och vända på mönstret flera gånger om innan jag fick kläm på det *LOL

Återkommer med bild på den när den är helt klar och inramad, vilket kan ta en tid för Magnolia släpper ju en serie nya stämplar snart och jag väntar på ett nummer av Magnolia INK :P Jag har redan spanat in mig på flera av stämplarna i den nya collektionen "Princes and princesses" bl.a Baby Edwin och en gullig drake ;)

Tack för titten
Kram Nelle

1 kommentar:

  1. Kul att se att du har börjat brodera igen! Vilket svårt mönster! Hoppas att du snart är klar med tavlan så man får se slutresultatet!
    Kram ica

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥