Mina underbara följare:

söndag 12 februari 2012

Triss i hjärter

YAY! Jag hann klart mitt bidrag till Anonyme Scrappere Timeglass del 3 och denna gång vill dom se hjärtan och rosor på bidraget. Än en gång har jag tagit hjälp av min Slice för att skära ut alla hjärtan.
Jag använde mig av samma papper och Magnoliastämpel som på mitt Word card. Tanken med dessa två alster är att mina 2 stora barn skall få var sitt.

Det är svårt att fota ett så här avlångt alster så jag bjuder på lite närbilder på varje del.

Jag valde ett vitt Stickles hjärta denna gången.

Det nedersta hjärtat är byggt i flera olika lager. Hoppas ni kan se på den stora bilden att det hänger en tofs längst ner. Total längd på väggdekorationen är knappt 37 cm.

Nu hoppas jag verkligen att jag ska hinna göra det sista bidraget klart också, för här hemma håller vi nämligen på att renovera gästtoa och möblerar om i 4 rum! Vi har grejat hela veckan och det råder totalt kaos kan jag lova :)

Deltar även i dessa utmaningar:

Deep ocean challenge blog - Love you
Wild orchid challenge - Love is
It´s a Magnolia challenge - valentine
Simply Magnolia - Red and white

Tack för titten!

8 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du deltar i NR 3 "Detaljer"-oppgaven til Anonyme Timeglass. Vakkert veggheng du har laget, spekket med lekre detaljer! Riktig lykke til, blir spennende å se hva du lager til siste utfordring også :)
    Klem fra Anja

    SvaraRadera
  2. wow verry nice creation

    Tnks for joining us at IAMC

    Love Patricia

    SvaraRadera
  3. What a stunning Valentine creation! Thanks for playing along with Simply Magnolia.

    XX Inge

    SvaraRadera
  4. Så himlans superduperfint
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Jättesöt väggdekoration perfekt för alla hjärtans dag! Lycka till i tävlingen :)
    Kram ica

    SvaraRadera
  6. Wow, this is stunning. Love the tassel too! Thankyou for joining us at Simply Magnolia. Good Luck!
    Tracy xx

    SvaraRadera
  7. This is gorgeous! thanks for joining us at Deep Ocean Challenges! hugs, Jane x

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥