Mina underbara följare:

måndag 2 april 2012

DT-alster för Kort o Mania

Nu är påsken här och det som förknippas mest med denna högtid (förutom godis) är väl ändå ägg!? Hos Kort o Mania pågår #60 där vi vill se "Fargerik Påske", alster i gult, lila och vitt.
Mitt DT-bidrag är en altrad äggkartong:
Först målade jag hela kartongen med en skimrande vit färg. Pappren är från Maja design och jag har ritat stygn runt kanterna med en vit penna.En mix av blommor och en DooHickey från Magnolia som jag stämplat text på. Dekorerat med pärlband, blomband, spetslöv och glitterväv.

I kartongen har jag lagt ostduk i botten, lila sisal, plastägg och den söta nykläckta kycklingen är en digi från Sew Many Digi Stamps - Duncan Egg.


Skynda dig vidare till Kort o Mania och se vad de andra DT-tjejerna skapat för fint.

Kram Nelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥