Mina underbara följare:

lördag 7 april 2012

Kinderholder for 2

Scraplagrets PåskCrop fortsätter och till utmaning 4 skall man inspireras av påsken.

Jag fick lite mersmak för min "Kinderholder for 2" som jag gjorde för Pyssel & Plock så här kommer en till:
 Textstämpeln är från Slöjddetaljer och så Tilda från Magnolia som jag färglagt med Promarkers.

Tutorial på den här kommer så småningom :)
Staketet är en DooHickey från Magnolia som jag satt en bit utanför Tilda för att få en snygg dimension.

Nu ska jag fira påsk med min familj och önskar er alla en UNDERBAR Påskafton!

Kram Nelle

6 kommentarer:

  1. SUPERFINT, PERFEKT TILL KINDERÄGG, TACK FÖR TIPSET :)

    GLAD PÅSK!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Lekker Kindereggholder, Nelle :)Ha en fortsatt fin påske! Klem Jeanette :)

    SvaraRadera
  3. Helt fantastiskt!! Gud så fint!! Jag är grymt imponerad!
    Glad påsk från mig!

    SvaraRadera
  4. Hvor er den bare sød! Den får jeg rigtig meget lyst til at lave så jeg glæder mig til du får lavet en tutorial! God påske!
    venlig hilsen Karina

    SvaraRadera
  5. Ååååh vilken fin!!
    Så läcker idé!
    Tack för ditt bidrag till Scraplagret!

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥