Mina underbara följare:

tisdag 29 maj 2012

En liten Kortväska

Oj, jösses! Jag har visst inte bloggat på 10 dagar :O
Får skylla på det vackra vädret :)

Idag bloggar jag iaf inne hos Pyssel o Plock.
En enkel variant av en kortväska bjuder jag på idag.


Den här var både väldigt rolig och enkel att göra. Tänkte göra en tutorial också men det kom jag på först när den var färdig och då är det ju liiiiite för sent att börja fota :P

Kila vidare in till Pyssel o Plocks blogg nu och spana in fler bilder och materiallista.

Kram Nelle

5 kommentarer:

  1. Åh, vilken söt väska =)
    Så fint du har dekorerat den på insidan!!!

    jag har oxå gjort just en sån här väska en gång, brorsan fick med den för ett tag sedan till ett kalas och t.o.m han som är opysslig som den blev helt förtjust när jag kom med den,hihi.

    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Så flott den vesken er Nelle :-) Har ikke sett en slik før. Kjempekul ide og nydelig pyntet :-) Nyt det fine været du har!
    Klem fra Karin

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin väska! Väldigt snygg både inuti och utanpå :)

    SvaraRadera
  4. Åååå vilken fin kortväska!!! Helt underbar!
    Kram

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥