Mina underbara följare:

onsdag 8 augusti 2012

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, men bra ändå :)

  Hos Vintage Udfordring pågår nu #45 Att skapa något annat än kort.
Här kommer mitt DT-alster till denna utmaningen:
Jag hade tänkt att altra en ask med Noblesse (chokladplattor) för att ge bort som en del av en present......men efter att min ett-åring försörde, ok, totaldemolerade asken :D så fick jag försöka ge mig på att vika en egen förpackning.

Efter lite klurande lyckades jag till slut.

En närbild på blomman som är en mix av flera YouDo blommor och en snygg brads som håller ihop dom.

Närmare beskrivning av den här asken hittar ni här.

Hoppas ni blir sugna på att vara med, tävlingen avslutas 28/8 kl.18.00

Kram Nelle

3 kommentarer:

  1. ÅHH så himlans snyggt, fint färgval och såå snyggt dekorerad, gillar massor :)


    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Vilket otroligt gullig och fin ask du gjorde!
    Gick ju alldeles utmärkt utan den ask du tänkt från börja ju =)

    Askar och lika förpackningar är så roliga att göra!!

    Kram Iffa

    SvaraRadera
  3. Kjempelekker boks dette her. Likte motivet veldig godt. Ha en god dag. Klem fra Kirsten

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥