Mina underbara följare:

måndag 5 november 2012

Sött, glittrande julkort

Hur går det med julkorten kära bloggvänner?
Mina har legat på is länge nu, har inte haft lust till att göra några. MEN nu har julkänslan börjat infinna sig och idag blir det ett DT-julkort för Chocolate, Coffee & Card Challenge och denna gången är det ränder som gäller på ditt kort.

Jag har bl.a. använt dom nya julpappren från Maja Design och en jättesöt digistamp sponsrad av Bugaboo Stamps som jag valt att inte ha svarta linjer på utan ljust vinröda när jag skrev ut den. Stickles i massor som glittrar, hjärtan och enkla snöflingor gjorda av Pearl Maker har jag också använt mig av.

Hoppas ni blir sugna på att vara med i tävlingen, glöm inte att ni måste ha med ränder på ert bidrag ;)

Trevlig kväll!
Kram Nelle

1 kommentar:

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥