Mina underbara följare:

lördag 1 december 2012

Clean and Simple for CCC #27

Clean and Simple, att göra någonting så "enkelt" vackert är en riktig utmaning tycker jag! Jag fick verkligen tänka till när jag gjorde det här DT-kortet till Chocolate, Coffee & Card Challenge 27.

Det vackra motivet är från veckans sponsor, Delicious Doodles.

Hoppas ni blir sugna på att vara med!

*******
Min 8-åring fick maginfluensa igår igen och inatt åkte jag på samma hemska förkylning som 4-åringen har. Suck, vi fick inte vara friska många dagar här innan det var dags igen :( Hoppas orka sätta upp ljusstakarna idag och göra lite adventsfint i alla fall :)

Kram Nelle

1 kommentar:

  1. Enkelt men samtidigt väldigt fint kort med fin färg och vackert motiv :) Tråkigt att höra att ni är sjuka, hoppas ni kryar på er snart! Kram

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥