Mina underbara följare:

onsdag 12 december 2012

Mixed Media painting

Yes! Jag har avslutat min första onlinekurs -A Christmas Whimsey med Tamara Laporte. Jag är så stolt över mig själv eftersom jag faktiskt har slutfört en av alla workshops jag hoppat på (kika lite längre ner i högra spalten så förstår ni vad jag menar.....)
Jag har scannat in bilden så allt det glittriga föll bort tyvärr, men här är den iaf:

Tavlan mäter 24 x 32cm.

Jag har använt:
Canson aquarelle paper
 Mönstrat papper
Neo Color II
Gesso
Vit Acrylfärg
Stickles
Photoshop
Svart penna
Vit penna
Blyerts 4b
Guldfärgad penna
DecouPage lack
div.penslar

Trevlig Lucia önskar jag er!
Kram Nelle

3 kommentarer:

  1. Wow vad du är duktig! Sååå fin tavla! Du ska va stolt!
    Kram ica :)

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig!! :)

    SvaraRadera
  3. Dom här borde finnas till salu i affärer :)

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥