Mina underbara följare:

lördag 22 december 2012

Snabba julklappsidéer 1

Godkväll!
Jag kom att tänka på tidigare år, hur jag dagen innan julafton insett att jag inte hunnit göra några fina egengjorda saker att ge bort till mina nära och kära. Dom idéer jag fått har jag snabbt gett upp eftersom det aldrig skulle hinna bli klart i tid! Eller tänk alla dom gånger som julklappsinköpen ännu inte är klara dagen före dopparedagen......PANIK!
Jag är säker på att det är några av er som känner igen er i detta och med det i åtanke tänkte jag nu visa er lite snabbgjorda sista minuten tips på julklappar. Fram tills imorgon kväll kommer jag lägga upp lite blandad inspiration i bloggen hos Pyssel & Plock.

Först ut är denna godisfyllda glasburk:
Mer om den kan ni läsa och se här.

Kram Nelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥