Mina underbara följare:

söndag 30 december 2012

Stationery box

Här kommer ytterligare ett av mina bidrag till "Den stora tävlingen" som pågick i våras. Arrangörer för den var Inzpira magazine och Sizzix. Denna Stationery Box har ni tidigare kunnat se i Inzpiras blogg.


Här kommer en bild på hur det ser ut när alla kort och tags är på plats:

Lådan stängd med grattiskortet som mottagaren av boxen fick till:
Det var otroligt mycket jobb med den här kan jag lova, men såååååå roligt! Kommer absolut göra en nästa år ;)

*******
Glöm inte scrolla ner här i bloggen för jag har uppdaterat med ett X antal alster här de senaste dagarna. Idag har jag fått gjort 2 CC-bidra, men dessa lägger jag inte upp förrän nästa år. Har några ovisade Mixed Media alster också, men har inte bestämt mig för om jag ska blogga dom innan nyårsnatten eller vänta till januari. Vad tycker ni??

Kram Nelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥