Mina underbara följare:

fredag 4 januari 2013

2012 års Top 10

Här kommer min top 10 lista på de alster jag är mest nöjd med från 2012, utan inbördes rangordning:

♥♥♥
♥♥♥
♥♥♥
♥♥♥
♥♥♥
♥♥♥
♥♥♥
♥♥♥
♥♥♥

Efter att ha kikat på tidigare års top 10 listor kan jag snabbt konstatera att jag nu har hittat min stil. Dessutom har jag gått från att vara en scrappare till att bli en inbiten kortmakare :) Jag ser fram mot vad 2013 har att erbjuda och inte minst vart mitt intresse för Mixed Media teknik tar mitt skapande.

Jag önskar er alla ett underbart år och tack för att ni besöker min blogg och lämnar små kommentarer mellan varven. Utan er hade jag inte orkat driva denna blogg vidare!

Kram Nelle

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fantastisk lista du har att visa här inne.
    Du gör otroligt snygga och välgjorda alster och en underbar stil har du oxå hittat!!
    Det som är på kort nr 8......makalöst vilket snyggt verk du gjort där och vilket arbete!!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Så utrolig mye lekkert du har laga. Her var det virkelig mye fint. Ønsker deg et kreativt og flott 2013. :-))

    SvaraRadera
  3. Underbar lista, såååå mycket fint du har gjort.
    Gott Nytt Scrapp År
    Kramar Eva

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥