Mina underbara följare:

torsdag 7 februari 2013

Anonyme Scrappere, del 3

Anonyme Timeglass del 3 blev mycket svårare än jag trodde.
I tillägg till Glitter, målat och minst 10 bling/ pärlor skulle bidraget vara i Rosa som huvudfärg och man fick lägga till max 3 andra färger. Hängde ni med där??

Okey, här är mitt bidrag i alla fall:
Det blev ett kort 6x6" med vit cardstock som bas. Målat med rosa Dabber och stämplat med en bakgrundsstämpel från Vilda. De underbara blingswirlsen (Prima) har jag haft lääääääänge och det kändes verkligen skönt att få användning för den. Tilda från Magnolia är färglagd med Derwent Watercolour pens och hon står på Stickles som glittrar jättefint.

Ser fram mot den sista deltävlingen nu, sen hoppas jag naturligtvis att jag har världens tur och vinner för sponsorerna är helt fantastiska :D

Kram Nelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥