Mina underbara följare:

måndag 18 februari 2013

Art Journaling: Life Book

OMG vilken stressig måndag det har varit! Utan att tråka ut er med några närmare detaljer, kan jag säga att jag inte klarar att hanteras stress över huvud taget! Blir helt förstörd, tappar fokus och greppet om realtiden, det är numera så illa att jag tvingas ta medicin även för detta. Hade kunnat skriva flera sidor om mig själv och allt jag tampas med, men det är ju inte därför ni är här :) Ni är förstås nyfikna på vad jag har att bjuda på idag........!? En sida till min Life Book *YAY

En liten påminnelse:
Fick i julklapp Life Book 2013 extreme pack:
spana in detta via länken ovan (eller i min sidebar), det är verkligen toppenbra lektioner! Tar just nu alla Tam´s klasser från 2012 (har hamnat liiiiiiite på efterkälken *lol). Några sidor är klara nu och ni kommer få se dom här i bloggen under veckan.

Först ut är en sida i A4 format med egenskaper jag önskar jag hade.

Jag är ju i nybörjarstadiet, så det är lååååångt ifrån bra ännu. Det kanske ändå kan vara kul att få se mina Art Journaling sidor så här i början och förhoppningsvis blir dom bättre med tiden :)

Kram Nelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥