Mina underbara följare:

söndag 24 mars 2013

Whimsy angel

Idag är det en härlig söndag ute! Jag längtar till våren och värmen nu.
Ska försöka blogga ikapp lite över påsken och hoppas hinna klart med i alla fall en onlinekurs. Har ju hoppat på lite mer än vad jag har tid med, men det är verkligen lärorikt! I min högra sidebar kan ni som är intresserade se vilka kurser jag tar, när jag börjat jobba med dom och när jag är klar.

Nä, nu är det nog med pladder :)
Idag har jag en söt ängel med JÄTTESTORT huvud och pyttesmå ben att visa.

Det här är en stil som är väldigt rolig att måla. Grundtanken är stora ögon, lågt placerad näsa och liten mun med stora läppar. Fler figurer jag gjort med denna stil hittar ni här och här.

Önskar en trevlig dag!
Kram Nelle

1 kommentar:

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥