Mina underbara följare:

söndag 19 oktober 2014

Steampunk kort

-OMG vad här är dammigt!

Det har snart gått 11 månader utan ett endaste litet inlägg, bloggen känns både främmande och skrämmande att återuppta, men jag har bestämt mig att göra ett sista försök.

Hade kunnat skriva ett milslångt inlägg om varför jag lyst med min frånvaro här, men känner att jag inte är redo för att skriva om mitt liv och känslor kring att leva med en obotlig sjukdom som påverkat mig som bloggare, designer, scrapoholic och aktiv social medlem i olika forum. När livsglädjen försvinner är det svårt att kicka igång skaparglöden, men nu är jag på väg tillbaka återigen (förhoppningsvis för måååånga år framöver) och mitt skapande är otroligt viktigt för mig att till 100% komma igång med igen.
Har en del obloggade alster som jag lägger ut efter hand, hoppas ni hittar tillbaka hit och inte gett upp hoppet om mig :)

Hösten 2013 ordnades ett stort event jag deltog i, anmälde mig till kategorierna kort, alter och mixed media.

Här kommer mitt bidrag i den första deltävlingen -kort/ cards som jag gick vidare med :)

Ett kort i Stempunk stil med massor av små detaljer, som dom spruckna glasögonen, krackelerade hjulen mm.

Kom snart tillbaka och lämna gärna en kommentar, det skulle betyda mycket.
Kram Nelle

4 kommentarer:

  1. Utrolig stilig kort!! Herlige detaljer og motiv!!
    Ønsker deg en fin kommende uke.

    Klem Laila.

    SvaraRadera
  2. WOW just what I was looking for. Came here by searching for
    facebook

    SvaraRadera
  3. Wow, wonderful blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your web site is magnificent, let alone the content!



    Feel free to visit my webpage :: World

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥