Mina underbara följare:

onsdag 14 oktober 2009

Why Slice??

Jag är sååå trött på min Slicer!
Den 18 dec. förra året fick jag hem min Slice, vilket är en hel evighet sedan.
Den fungerade bra till en början med men sedan i våras har den bara krånglat!
Haft iväg den en gång på reparation och fick tillbaka en helt ANNAN (förväxlad?) avregistrerad maskin som det var ännu mera fel på. Efter åtskilliga mail till Making Memories i USA har jag fortfarande inte fått löst mina bekymmer med att skärbladet inte vill gå ner och skära ut motivet jag valt eller oxå fastnar den i nedfält läge och skär hela tiden över hela pappret!
Suck!
Jag får ju inte färdigt mina 2 sista LO:s till veckoutmaningarna hos JP ens.
Tur min syster yster kommer imorgon och har med sin Slice ;)

KramKram!

1 kommentar:

  1. Tur att man inte har nån slice att reta sej på då, fniss....
    Nä, jag skojar bara. Hoppas det ordnar sej, men det går att göra LO:s utan slice också, vet du!
    Kram
    Petra

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥