Mina underbara följare:

torsdag 24 juni 2010

2 kort till SS midsommarcrop

Midsommarcroppen inne på Svensk Scrapbooking håller på för fullt nu och har så gjort i en vecka. Jag hade stora planer på att försöka vara med på de flesta av tävlingarna (14 st) men tiden har inte räckt till. Jag gifter mig ju om prick en månad och vi har på tok för mycket saker kvar att göra!! Känner jag verkligen hade behövt semester fram till bröllopet för att hinna med allt, men det går ju inte förstås så jag får helt enkelt fokusera så gott det går på alla bestyr.

Förutom att pyssla om en son med feber i veckan och ett 2-årskalas vi ordnade för Vincent idag så har jag också laddat upp två av tre bidrag till CC:n jag lyckats göra klar under min hektiska vecka.

Först ett kort gjort till en utmaning där man skulle inspireras av musik man förknippar med midsommar, gissa vilken melodi jag valt!?
Nästa var lite svårare, ett kort med sju sorters blommor på som bara fick användas en gång var.
Jag har använt: Gardenia, Rosknopp, Gladiolus, Aster, Körsbärsblomma, Pion samt Salvia.

På lördag återkommer jag med mitt tredje bidrag, det är inte fotat än och är dessutom en present ;)

Imorgon förmiddag ska jag till Scrap & Tryck i Vedum och plocka lite med nya varor. På eftermiddagen bär det av till midsommarstången med barnen, mormor, morfar och moster, där ska vi sen hoppa som små grodor (fniss)

TREVLIG MIDSOMMAR!
Kram Hobbydraken

1 kommentar:

  1. Jättefina kort, blomkortet är supersött. Trevlig Midsommar!
    Kram
    Petra

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥