Mina underbara följare:

fredag 29 oktober 2010

4 flaskkort

Jag hade inte tänkt mig att beklaga mig för er, men jag har haft en HEMSK vecka! Minstingen har haft svårt att sova p.g.a. sin astma och förkylning, så vissa nätter har han vaknat 03.30 och inte kunnat somna om. Min förkylning har bara blivit värre sen i tisdags och jag har fått ont i lungorna av allt hostande :( Hoppas det vänder tills imorgon för då ska vi ha ett Halloweenkalas för en massa barn..... Har inte blivit så mycket skapande den här veckan för jag har helt enkelt inte haft ork till det, MEN jag skapade ju MASSOR förra veckan så det finns en hel del kvar jag kan bjuda er på ;)
Idag blir det inte mindre än 4 flaskkort. Jag har kombinerat 2 olika motivstämplar från hÄnglar och stÄnglar, med 2 olika mönsterpapper. Resultatet blir så här:
Såld
Såld
Såld

Vilken är din favorit?

Kram Hobbydraken

2 kommentarer:

  1. åy.. disse var kjempelekkre. Har ikke prøvd meg på sånne før. Hvor kan jeg finne en mal ??

    SvaraRadera
  2. Superläckra flaskkort!!! Favoriten blir nog nr 3, men alla är superfina!

    Hoppas att ni kryar på er snart!

    Kram ica

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥