Mina underbara följare:

torsdag 24 februari 2011

Moments in time

Ikväll bjuder jag på ett tävlingsbidrag till Scraphuset. En härlig skiss med twist - minst 3 hjärtan och använda rött eller rosa som huvudfärg:
Bilderna är från vår bröllopsresa som vi spenderade på ön Djerba i Tunisien :)
Min Martha Stewart stans har fått jobba hårt även denna gång.
En bred spets, ett blomband och ett rosa sidenband återfinns också:
Ett pärlband tillsammans med några pärlhjärtan syns överst på layouten.
Rubriken är en Rub Ons:
I mitten på den läckra klockan sitter en vit halvpärla:
Alla pappren kommer från Tim Holtz och givetvis är kanterna ruggade för att ge ett gammalt intryck :)

Hoppas ni gillar min LO och stilen jag försöker utveckla.
Kram Nelle/ Hobbydraken

1 kommentar:

  1. Jättevacker LO med många fina detaljer. Cool rubrik med rubons! Tim Holtz papprena är ju helt underbara. Vart har du köpt klockan?
    Kram ica

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥