Mina underbara följare:

tisdag 15 maj 2012

DT-kort för Pyssel o Plock

 Phu! Idag har jag en hel del att blogga om så jag vet knappt vart jag ska börja, får dela upp det lite ;)

Den senaste tiden har jag skapat på löpande band. Här i bloggen har det varit tyst en vecka mellan varven och sen har det kommit upp 5-7 olika inlägg med alster på två dagar :P

Samtidigt som jag tillbringar timmar på kvällar och nätter eftersom jag har sömnproblem sedan många år tillbaka och skapar hellre än att vända och vrida på mig i sängen, så håller jag också på att omorganisera i scrappingrummet. Bokhyllan har bytts ut mot hyllor som jag satt på ELFA skenor och konsoller, vilket gör hyllplanen flyttbara efter behov. Det här har naturligtvis tagit MASSOR med tid. Jag saknar fortfarande några hyllor som jag fick måttbeställt idag så allt ligger huller om buller på golv och skrivbord och har gjort så i över en månad(!!) På lördag åker jag till IKEA och köper bl.a. glasburkar till blommor, sen hoppas jag bli klar för den här gången med organiseringen, som tycks vara ett "never ending projekt".

Hoppas ni orkat läsa er igenom allt fram hit för jag vill ju inte att ni missar det här underbara vintagekortet som jag bloggat hos Pyssel o Plock idag.
Det blev ett kort som passar att ge bort vid många olika tillfällen.

Färkombinationen rosa, blått och grått blev en lyckad kombination.

Fler bilder hittar ni i bloggen hos Pyssel o Plock så kila vidare in dit nu.

Kram Nelle

3 kommentarer:

  1. ÅHH såå vackert kort :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Et nydelig kort Nelle! Så flotte papirer og lekker pynt:) Kos deg med ryddinga, da...det blir fint til slutt:)
    Klem fra Kjersti:)

    SvaraRadera
  3. Underbart kort i så läckra färger!! Fina detaljer och så fin bild du använt!!

    Ja du, det där med att flytta omkring sina scrapsaker.....det upphör nog aldrig,hihi. Men jag tycker även att det är jättekul att göra, även om det blir väldigt stökigt när man håller på. Men sedan när man är klar är det så underbart att sitta där igen + att jag oftast hittar saker jag inte visste att jag hade vid sådana röj.
    Kram Iffa

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥