Mina underbara följare:

tisdag 29 januari 2013

Rock On!

Idag har jag två tråkiga nyheter att berätta. Jag har valt att kliva av som DT hos både Chocolate, Coffee & Cards Challenge och Seems A Little Sketchy. Det har varit en rolig resa i två fantastiska team lett av en underbar kvinna vid namn Jenn. Tiden räcker helt enkelt inte till längre nu när jag börjat med Mixed Media och på det personliga planet drunknar jag snart :)

Här kommer mitt sista kort till CCCC:

*******
I have two sad pieces of news for you today, because I have choosen to step down as designer for Chocolate, Coffee & Cards Challenge AND Seems A Little Sketchy. It has been a fab journey with these two amazingly talented teams, lead by a wonderful woman named Jenn. Because of my interest in Mixed Media and for personal reasons, I don´t have enought time anymore. It feels like I´m drowning here :)

Anyway, here it is, my last card for CCCC:

 Motivet är sponstrat av KennyK - Hip Hop Drums.
Pappren är från DCWV och som enda dekoration finns Washitejp. Textstämpel - Gummiapan och bakom mönsterarken har jag använt en stämpel från Donna Salazar.

*******
Digistamp is sponsored by KennyK - Hip Hop Drums.
Papers from DCWV are decorated with Washi tape. Textstamp - Gummiapan and behind the papers you can see a stamp from Donna Salazar.

 Tack för titten!

*******
Thanks for stopping by!

Kram Nelle

1 kommentar:

  1. Snyggt kort! Och det går ju att ge bort den till en tjej, det är bara att byta ut snubben på framsidan ;-)

    Allt bra annars? :)

    SvaraRadera

♥♥♥Thank you for stopping by and take the time to comment♥♥♥